در این دوره راه شکل گیری ایده، منظور گذاری و فرآوری محتوا از نخست الی ته مورد بررسی و تحلیل پیمان گرفته و ابزارهای پسندیده برای فرآوری و انتشار یک محتوای مفید براساس اصول سئو معرفی میگردد.


تفسیر و تعریف های گوناگونی از مفهوم سئو در فضای وب و ذهن هر یک از ما هستی دارد. شماری اندیشه می کنند که سئو یک پروسه ناگهانی بوده و در زمانی کوتاه میتوانند به نتیجه ای شگرف دست یابند و حتی برای این جستار مثال هایی از دوستان یا رقیبان خود در ذهن دارند و عده ای سایر سئو را فرآیندی زمانبر و نیازمند سعی بسیار توصیف میکنند.


ولی به واقعیت رتبه سئو چیست؟ در یک مثال توضیح میدهیم:


فرض کنید برای بررسی وضعیت دندان های خویش (سئو سایت) به یک دندانپزشک کارآزموده (متخصص سئو) مراجعه میکنید. دندانپزشک بعد از معاینه کلی دهان و دندان شما و طبق وضعیت کنونی آن به شما پیشنهاداتی میدهد مانند:


جرم گیری دندان (استفاده از گوگل وبمستر تو)

سفید کردن دندان (بهینه سازی و افزایش سرعت سایت)

ارتودنسی (تعیین استراتژی محتوایی و ساختار کلی سایت)

پر کردن دندان (لینک سازی هدفمند)

کامپوزیت (استاندارد کردن کدهای سایت و استفاده از Schema)

هر یک از این تکاپو ها بر سلامت دهان و دندان شما (سئوی کلی سایت) موثر بوده و آشکارا بدست طبیب معالج سپریدن میشود اما به این معنی نیست که دندان ها شما هرگز ویران نمیشوند یا دیگر نیازی به مراجعه مجدد به طبیب ندارید. البته ممکن است شما هرگز احتیاج به مراجعه مجدد به دندانپزشک را دریافتن نکنید البته به شرطی که کلیه دستورات و تعلیم های او را به درستی اتمام دهید.


پزشک شما به شما می آموزد که چگونه از دندان های خویش مراقبت کنید (نگهداری عمومی سایت و وبمستر گوگل)، در چه زمان هایی مسواک بزنید (استراتژی فرآوری محتوا) و دقیقا به چه شکلی مسواک بزنید (تولید محتوای با کیفیت و سئو شده).


هیچ پزشکی برای شما مسواک نمیزند حتی اگر بپذیرد که این پیشه را سپریدن دهد احتمالا خرج بالایی برای آن گرفتن خواهد کرد! و یا در پایان شما از این پیشه رضایت کافی را نخواهید داشت.”


در دوره آموزش عملی سئو درونمایه می آموزیم که چگونه دندان های خویش را مسواک بزنیم!


برای کسب اطلاعات اغلب در زمینه سئو توصیه میکنیم مقالات تعلیم سئو را تعقیب کنید و یا به تقسیم سئو چیست مراجعه نمایید.


دوره آموزش سئو و فرآوری محتوا

چه کسانی از دوره آموزش سئو وبسیما سهم اسیر اند

برگزاری بیش از ۳۰ کارگاه تخصصی و ۱۵ کارگاه تعلیم سئو دریچه ای برای بستگی با برندهای مطرح پهنه وب فارسی و استارت آپ های فعال بوده است. در این دوره ها تا به حال کم و بیش به ۷۰ استارت آپ فعال کمپانی داشته اند و بیش از ۵۰ برند شناخته شده متخصصین خویش را برای یادگیری اغلب به این فضای آموزشی ارزشمند رسول اند. در اینجا تنها گزیده ای از این برندها را مشاهده میکنید.


برندهای کمپانی کرده در کارگاه تعلیم سئو

در دوره تعلیم عملی سئو می آموزیم

شناسایی صحیح واژه ها کلیدی ارزشمند

بررسی میزان چشم وهمچشمی و ارزش سرمایه گذاری هر کلمه

تعیین راهبرد محتوایی براساس جستار سایت

تعیین ساختار و اسکلت بندی سایت طبق قصد گذاری انجام شده

درک صحیح از نگاه گوگل به صفحات وب و روش تعیین واژه کلیدی در آن

اصول نوشتن درونمایه طبق استانداردهای سئو

مراحل انتشار و پشتیبانی از محتوای تولید شده

چگونه بالاتر از رتبه 1 گوگل باشیم؟!


مهندس امین اسماعیلی

رتبه ۲ رقمی کنکور سراسری و فارغ التحصیل کارشناسی بزرگتر از دانشکده فنی دانشگاه تهران

مدیر فنی آژانس خلاقیت وبسیما

مشاور سئو برترین وبسایت ها در مملکت کانادا

مشاور سئو معتبر ترین وبسایت ها و کمپانی های ایران

نویسنده بیش از ۱۰۰ مقاله معتبر در زمینه سئو و بهینه سازی

طراح و برنامه نویس بین المللی روبات های نرم افزاری

برگزاری اولین دوره آموزش سئو 2016

اولین دوره کارگاه یکروزه آموزش سئو در سال 2016 و تولید محتوا در تاریخ 30 بهمن 1394 و با 16 شرکت کننده برگزار شد. در این دوره رویکرد جدید گوگل به کلمات کلیدی و مفهوم گرایی بخردانه ربات ها را رسیدگی کردیم، سپس با ارائه راهکارهای عملی آموختیم که متون خویش را چگونه بازنویسی کنیم.


با استراتژی های محتوایی آشنا شدیم و آموختیم که قصد گذاری های خویش را بر روی چه صفحاتی از سایت متمرکز کنیم. در نهایت با شناسایی تکنیک های گوناگون دریافتیم که میتوان بالاتر از رتبه یک گوگل هم بود!


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

نمایندگی محصولات چوبی و دکوراتیو NB همیار دانش آموز salamati Web Design Studio Pro sanayedasti Rachel فروشگاه اینترنتی پریا مسافر مدینه AshuraDay-iran